My Tears Just Like The Rain Fallings
+Follow or Home ?
Whisk Me Away
Expresiones
Expresiones
Gempa Bumi; Subhanallah.
4:44 PM | 0 Comment(s)

Kelmarin gempa bumi dengan magnitud 8.9 SR terjadi. Sangat menakutkan sebab aku turut merasakan gegaran tersebut. Tengah duduk2 depan tv, tiba-tiba aku rasa badan aku bergoyang-goyang. Aku buat derk jea, then ayong cakap, weyh gegar, gempa bumi. Gegaran yang aku rasa mungkin 3 minit++ kowt. Bukak-bukak FB, tu diaa. Punya la banyak post pasal rasa gegaq amende la. Setelah dikenal pasti, rupa-rupanya telah berlaku gempa bumi di Acheh sekali lagi. Subhanallah, ketakutan menyelaputi diri dan orang ramai,terutamanya saudara kita di Acheh.

Tsunami diramal akan datang ke Georgetown pukul 9.00 malam, tapi Alhamdulillah, takde pape jadi. Syukur :) Thank you Allah

*Pengalaman rasa sendiri gempa bumi walaupun sikit

Old Post | New Post
Bonjour De Amour
Anda di sini

Photobucket

Weyhh korang,
Terima kasih sudi datang membace. Enjoy ♥