My Tears Just Like The Rain Fallings
+Follow or Home ?
Whisk Me Away
Expresiones
Expresiones
Bestie :)
5:48 PM | 0 Comment(s)

Minah ney nama nye Dayane. Dia seorang yang mulut bising dan suka melawan cakap. Budak pandai di MRSM Taiping. Dulu masa dekat KB lg, aku rasa hobi dia salah satu nye ; kacau seorang budak perempuan nama Shakira Pathi. Habis aku kena dengan dia since dari form 1 lagi sampai la ke form 3. Dye sangat la suka meminta pertolongan aku haha. Sampaikan blog nye aku pun aku yang perah otak,pheww. Ney blog dye. Dia tak sempat merasa nikmat Ulul Albab dekat KB sebab pindah :)

Untuk kau Dayane;
Aku sangat bersyukur sebab ade kawan macam kau. Walaupun aku suka cakap kau gedik, aku harap kau tak kisah babe. Aku doakan kesejahteraan percintaan kau dengan dye selalu. Aku nak kau bahgia. Ape-ape hal, aku sentiasa ada untuk kau :)

Old Post | New Post
Bonjour De Amour
Anda di sini

Photobucket

Weyhh korang,
Terima kasih sudi datang membace. Enjoy ♥