My Tears Just Like The Rain Fallings
+Follow or Home ?
Whisk Me Away
Expresiones
Expresiones
31 Disember 2011,
12:25 PM | 0 Comment(s)
hari terakhir dalam 2011, esok dah 2012. Masa sekolah rendah dulu2 dengan lower form, mule la orang sekeliling dengan cikgu cikgu sibuk tanye, 'Apa azam baru hg weyh?', 'Ye para pelajar, ape azam tahun baru awak sumerr?'. Pheww, bler dah habes sekolah neyy, aku rasa macam malas nak pikiaq pasal azam azam sumer neyh. Aku rase since start masuk form 4 kowt. Masa form 3 ade lagi, nak dapat 8A semesti nye. And Alhamdulillah, dapat jugakk :)

Memandangkan hari pertama umur aku dah 18 tahun dimulakan dengan pagi2 nye pergi ke Dewan Millenium, aku agak keciwa. Haha,bunyi macam bodoh -.- stupidddo. Ingat 1hb nak lepak rumahh, tapi dapat tiket bas free pulak nak pergi Perlis Indera Kayangan. Hakpuihh, kalau Melaka, Johor layan larr jugakk. Azam malas nak pikirr, tapi semangat baruu tuu ader ;) ahhh, senyuman gatal :D

Malas nak taip banyak banyak sebab perut aku dah berkebuluran. Esokk tahun baru :) Selamat Tahun Baru 2012. Harap harap tahun ini akan berjalan dengan lancar, rezeki bertambah tambah, dapat berjumpe dgn si dye yang tercinta, dapat masuk IPT, dapat lesen kereta, dapat skill baru, dapat dapat sumer sumer lahh. Aminn :)) Assalamualaikum.

Nahh untuk awakk --> c: c:

Old Post | New Post
Bonjour De Amour
Anda di sini

Photobucket

Weyhh korang,
Terima kasih sudi datang membace. Enjoy ♥