My Tears Just Like The Rain Fallings
+Follow or Home ?
Whisk Me Away
Expresiones
Expresiones
wedding ceremony paling kenyang
11:44 AM | 0 Comment(s)
lokasi : dewan perdana FELDA,KL
pasangan : sepupu sepapat aku (majdi and najhi)
menu : sumer sumber protein;daging,ayam,ikan,udang.pajeri nenas,tapai,kerepek,air sirap,air masak,kopi,teh etc.

apbila anak tan sri bertemu anak kerabat di-raja nogeri sembilan,majlis besar besaran telah diadakan.aku sekadar pegi menyemakkan dewan dan memboncetkan diri.aku rase ney la kenduri yg paling membelanjakan kos plg byk pnh aku pegi.1 kepala RM 80.yg datang 1000 org.calculate sendiri larhh kos.heish,dgn tun dr mahathir and bini dye pon ade jgakk.mmg havoc~

dan aku pegi memboncetkan perot.haha :DD
ohh tgh malam itu bergerak ke UIA gombak,hantar ngah balekk sanerr.sgt besar tempat nye.
dah sgt dekat dah kann :)















*gamba ney patot nye dari bawah ke atas :)

Old Post | New Post
Bonjour De Amour
Anda di sini

Photobucket

Weyhh korang,
Terima kasih sudi datang membace. Enjoy ♥