My Tears Just Like The Rain Fallings
+Follow or Home ?
Whisk Me Away
Expresiones
Expresiones
THANKS A LOT
11:45 AM | 0 Comment(s)
last day studython kitorg addmath.dpt buku past year MRSM question.then wawa ckp,

wawa : weyh keah.ada nama hg dkt list brg.ada dua brg plakk tuu.
kyra : ohh ya kaa.oke oke.ofis bukak ke takk haa?
wawa : tak tao.bukak kowt.

oke dlm hati aku.yess harta harta karun aku daa sampaii.yeayy~ :D
pegi ofis dgn nonie waktu addmath tuu jgak.haha.ye larhh,tade keje pon.sbb cekgu cemp suro tules num num dkt buku soalan tu jea.pegi la ofis.sign borg namelist tuu.then akak kerani tuu ckpp,

kerani : tinggal maner?
kyra : huh,tinggal mane?haha.
*mungkin sbb dye tengok alamt mamat si pojan tuu
kerani : sape mohamad fauzan?pahang kan?
kyra : ohh kawan kowt.
*haha oke.tu statement paleng bodohhhh aku pnh keluarkann :DDD
kerani : oke,nahh bajuu adekk.
kyra : terima kaseh akak.
---> sambungan di post lg satuu

naek naek atas,nonie gelabh suroh aku bukak.oke,aku bukak brg post pojan larhh.cause aku mmg excited dpt pao duet dyerr.oke dah bukak :D

nonie : weyhh chantek kowt.aku bukak plastic neyh.
kyra : bukak ahh *bijak pilihan mamat neyh;P
nonie : chantek.sesuai dgn hg.ada tshirt jgak larr,beauty and brain?
kyra : ohh ada duaa kaa.haha smartt!ntah aku pon ta twu.weyh dahh jom masokk dalam.
nonie : apsal beauty and brain?tp aku suka kemejaa tuu.haa2 jom masok.

masok dlm psp.wawa,asma,tiah,debbie,yasmin muler b'tanya.aku pon jwb jea larhh.aleh aleh,aku dpt perktaan bangang dari dyorg.tp tape aku tak kesah.elok nak balek tuu,dkt dpn PSP jg,dyorg suro aku bukak,na tgok baju tuu.then dyorg pon puji larrhh.haha,deyy pojan,kao asyek kena puji shj.haha :DD

oke oke.cukop larhh di situu.kepada fauzan budak larhh temerloh,trimass weyhh.seriously aku baru na bajet hebad na tuntot dkt akhirat nanti.tp tak kesampaiaan.haha kao selamatt.trimas weyhh :)

Old Post | New Post
Bonjour De Amour
Anda di sini

Photobucket

Weyhh korang,
Terima kasih sudi datang membace. Enjoy ♥