My Tears Just Like The Rain Fallings
+Follow or Home ?
Whisk Me Away
Expresiones
Expresiones
emm-arr-ess-emm
10:40 AM | 0 Comment(s)

ade budakbudak cakap,student MRSM pulonn bakk hang.
haha aku pon ta tao la kat mana yg pulon nya.
mungkin sebab kitorg ade FOLIO KERJAYA kowt.
tuu yg hampa jeless habess :P

start daripada kelmaren sampai larh hari nye,budakbudak maktab laen kalot pasai result.aku pon ta pahamm daa.asal cuti sem mesti yg paling kalot,budakbudak MRSM.kalot pasal result masengmaseng.mula larr kalot na tanya 'weyh hg dapat berapa?' . haha tapi tu yg akan jadi emmori.

aku ta tao la result kb sampai umah kea or dapat twu dekat mktb.keling betoi~
ade yg ckp dpt kat umah,ade yg ckp dpt dkt mktb pulakk.
pheww -.- ta paham aku.

ta kesah larr.sekarang aku tengah kalot buad folio kerjayaa~
PENGURUS PEMASARAN mcm sucks la pulakk biler aku pikir balekkkkk~

Old Post | New Post
Bonjour De Amour
Anda di sini

Photobucket

Weyhh korang,
Terima kasih sudi datang membace. Enjoy ♥