My Tears Just Like The Rain Fallings
+Follow or Home ?
Whisk Me Away
Expresiones
Expresiones
sepanjang bulan April
5:22 PM | 0 Comment(s)
cepat masa berlalu.skrg da bulan 5.blog makin berhabuk,penoh particle dan sediment2.haha.sepanjang bulan 4,mcm2 menarek berlaku.pergi konvesyen PUM.ntah baper kali aku cerita,tp haramm borink.ta sehebat di serting duluu.

pastu lepass balekk dari konvesyen,pergi PUSKEP pulakk.sumpahh best.maen kayak,mountain bike and rentas halangan.t'ingat latihan kepo dulu2 pulakk.haha bodohh.kepo ta gunaa.dkt PUSKEP,aku kena dgn pakcik naim tuu.ta psai2 sbb kertas tuu,aku kena dgn din dollah.taekk betoii.tp dya ta berjaya buat something dkt aku dgn mamat tuu.fuhhh selamat! -,- ta hingin sampai mati.PUSKEP rockkss ! *pegi sana ta mcm camp sgt pon

apa lgi hah jd bulan 4.hmm.haa aku kenal someone neyh.best jugakk kenal diaa.sgt baekk.hey yoou,thanks for that topup :) ohh yeaa.dyaa hazim ali.haha hebatt.dapat 8A1B utk SPM 2010.tahniah tahniah!

*wawa masok hospital.
*kena prank dgn mamat hannan.

tu jea larrr kowt.gambaq kelamm.card reader kat wawa.

Old Post | New Post
Bonjour De Amour
Anda di sini

Photobucket

Weyhh korang,
Terima kasih sudi datang membace. Enjoy ♥