My Tears Just Like The Rain Fallings
+Follow or Home ?
Whisk Me Away
Expresiones
Expresiones
aku masehh di sini
11:32 AM | 0 Comment(s)
kenapa aku masehh bisa ber-blogging ? iya iya lahh.
aku tidak pulang ke maktab utk kursus itu. hal ini kerana ...

pd hari kelmaren nya, tatkala pd mlm itu yg sepatot nye aku balek mktb untk krsus PRS, aku pegi jumpe dentist utk kali ke-2 petang tuu. oke kali neyh aku kena inject 2 kali. tp haron din, ta saket ponn. haha ;DD tp ta tao silap mana, boleh pulak mulot aku membengkak. whoish angelina joliee gituu. tp tak la besaqq sgt. tp ta kn la na balek mktb dlm keadaan begitu. lantas, mak aku call cekgu jo, ckp yg aku ta boleh balek mktb.

tu larhh kesah nya. dan akibat nya, skrg ini aku maseh berada di rumah bg menghabeskan sisa sisa cuti aku. dgn harapan kursus itu dapat berjalan dgn lancar tanpa kehadiran aku. sbb boleh kater, aku ney org penting jgakk larr. haha perasan ! ;PP

teringin pulakk na tengokk citer neyyhh,


Old Post | New Post
Bonjour De Amour
Anda di sini

Photobucket

Weyhh korang,
Terima kasih sudi datang membace. Enjoy ♥