My Tears Just Like The Rain Fallings
+Follow or Home ?
Whisk Me Away
Expresiones
Expresiones
Urine day collection.
4:17 PM | 0 Comment(s)

ieww,denga tajok cam geli jea.haha kelmaren,urkk i mean 2 feb,aku telah terlibat dgn salah satu eksperimen paling penting bg para tingkatan 5 yg bakal mendduduki SPM tahon 2011.haha aku dah berbakti pada budak budak kelas aku.tanpa ke-volunterr-an aku,dyorang ta bole na dapatkan result tuu.pukol 12.00 pm, aku,wawa,tiah,yasmin,syamil,faris,atok and bani telah ke lab bio untok minum 500 ml yg pertame.oke tape larr.bole tahan lg.dah la puasa dari pg smpai pukul 1.10 pm.tahan jea larhh.then pukul 1.10,kitowg minum larr air mineral yg seterosnye.

TFA + yasmin ; 500ml
syamil + kyra ;1000ml
atok + tiah;0.5% sodium chloride,NaCl
bani + wawa;2.0% sodium chloride,NaCl

haha mmg loya tekak doee.serius ta tipu.dan pada pukul 2.05 pm,volume of urine collected by kitorg di amek.ta payah larr aku bgtawu enn.tp yg kesian nye,before that,wawa dahh muntah air garam tuu balek.kesian kesian.ye ahh,sape tahan minom air garam.dah arr pekat.oke oke,except for bani --' haha anyway mmg superb ini eksperimen.aku bangge bhai.sbb tanpa aku,dyorg ta dapat larhh hasil eksperimen uhh :DDD

Old Post | New Post
Bonjour De Amour
Anda di sini

Photobucket

Weyhh korang,
Terima kasih sudi datang membace. Enjoy ♥