My Tears Just Like The Rain Fallings
+Follow or Home ?
Whisk Me Away
Expresiones
Expresiones
Kem Kepimpinan Pelajar 2011,
4:37 PM | 0 Comment(s)
aku pegi pon sebab ganti Shameera Hanim.kalo tak nye,aku tak 'layak' pegi.haha macam ape jea.bertempat di bendang man,sik,kedah pd 29-31 januari 2011.hari pertame sampai dah kena tunjok kepimpinan dahh.dan cara teknikal nye,aku tunjok kepimpinan aku dekat depan Falat.sampai basah muka aku kena air liuq pompuan tuu.haha falat falat.aku suker part neyh :DD satu khemah dgn bob,nina,far,fatin haa lg.arghh aku dah tak engat dah.and semestinye dgn Falat.malam tuu pulak ceramah kepimpinan.sumpah ngantokk.then malam tuu lagi ade night walk.group aku last sekali.sbb Amirol yg pimpin--' haha gurao gurao.

ohh aku group PINK.we love telor + roti.aha cam bangang.kena paku sbb logo and slogan tu jea.hari kedua pegi jungle tracking.ade ke g tuu dyorg bg nasi lemak.tp bedal je ahh.makan dalam talam.mmg best :DD dodo jd assistant amek makanan.dkt tgh hutan time tracking,aku dgn pacat mmg BEST FRIEND.smpai 5 pacat nak kat aku.darah manes enn.haha bodoh --. dkt kaki 3,then dkt perot 2.hadoii mmg pedih.ptg tuu ade survivor.cam buang mase giler babun kat checkpoint cekgu khamarul.then point yg kitorg kutep tuu digunakan utk 'duet shopping' time memasak ptg tuu.and group kitorg paleng kayer bhai.9000 points !

amirol shopping ta egt dunia.4 tin besar sardin,1 papan telor.byg kn na kena masak dlm 2 bekas kecik jea.tapi kitorg bejaye :DD then sedekah sedekah makanan dkt group yg point sikit tuu.kesian.nasik dah la sampai 13 pinggan.mmg boncett!then suap suap ;)) malam tuu pulak menanges menanges sbb 'kapal nak karam'.thanks to dodo and huda rashidi sbb pecaye kat aku.haha.and to syahir PRS,mawi BWP and huda rashidi,aku pcaye kat korg :))

esoknye dah hari ahad.na balekk dahh.majles penutop.before that ade motivasi dari pengetua mrsm taiping.2 jam bhai,sabaqq jea larhh.pastu ucapan,penyampain sijil and sedikit persembahan.mmg best persembahan.superb!nak lagu kalao bepacaran jea.haha.pastu ptg tuu balekk ke KB.sumpahh besttt.dgn falat,dodo dan sumer sumer BKP yg laenn yg pegi :DD

*gamba dekat DSLR syamil.later on ;)

group PINK
-amirul|BKA
-aiman|BWP
-syamil|PRS
-konsor|LDP
-kyra|PRS
-dodo|LDP
-anis|BKA
-ain|PRS
-hanan|EMC

*ade sorg lg,ta egt dahh.sorry sorry.
*penghulu-syahiran.penghuluwati-nina :DD


Old Post | New Post
Bonjour De Amour
Anda di sini

Photobucket

Weyhh korang,
Terima kasih sudi datang membace. Enjoy ♥