My Tears Just Like The Rain Fallings
+Follow or Home ?
Whisk Me Away
Expresiones
Expresiones
Silam dah berlaluu pergi.
5:26 PM | 0 Comment(s)
Petang neyh aku trgerak hati na post pasal kehebatan percintaan aku pada dulu kala.haha macam sial.kalau nak diikotkan sape yg tak sayangg bekas bekas kekasih dyerr kann ;P aku egt lagi time tuu.fon aku tade bateri sebab tuu tak boleh bercakap lamer.lagi pon time tuu aku dkt campsite,maner nak cari suis elektrik kann.tu larh sebab nyer.and lastly maser dalam bas,bateri fon aku kong teros.dah larr pakai LG,payahh -.- Haha aku pernah bertanye pade ny,apakah lagu kesukaan ny.and mungkin dyer malass berpikir,dye hanye mengatakan lagu Hijau Daun-Suara Ku Berharap.bawah nanti aku sertakan sekali lagu tuu.

Penat bila memikirkan relationship kitowg sbg kawan yg semaken terokk.dlm satu drama Melayu neyh pnh ckp,sape sape yg da clash akibat kes curang or anything else yg mencabar,mesti lastly diorg ta kan bebaek.kalo bebaek pon akan ambel maserr yg sgt lamerr.aku egt kan aku hebatt sbb aku baek jea dgn dyer.tiber tiber angin sial mane ntah dtg,pufff ! hancorr.haha sekarang dah samer samer saleng tidak menyukai langsung.aku pon da mcm dlm drama tuhh :DD itulah dyer kesah nye.hebat nye percintaan ku yg begituu monyet tahapp kera.ahaha layann jea.sekarang pon layann ;) have take a look and heard this video clip.wohahaaaaaa -.-


Old Post | New Post
Bonjour De Amour
Anda di sini

Photobucket

Weyhh korang,
Terima kasih sudi datang membace. Enjoy ♥