My Tears Just Like The Rain Fallings
+Follow or Home ?
Whisk Me Away
Expresiones
Expresiones
Mereka-mereka :)
4:15 PM | 0 Comment(s)

TAUFIQ


Taufiq.Nahh,actually kan i ta tawu na cakap cmne haa pasal you.Haha.You really kind with me :P Oke,punca berlakunya detik perkenalan aku dgn mamat neyh adalah melalui kecanggihan teknologi dunier sekarang neyh ; Myspace.Hahaha,dekat situ lahh aku mengenali dyerr.Tapi aku ta egt ahh saper yang mintak number saperr.tape,tu ta penting.yg pasti nyer aku kenal dyer lastt year.we keep contact and lost contact.then contact back and lost contact again.Ahaha.Aku pon ta pahamm larr.Tapi tape,janji maseh berkawan.

Dyer sangat suker merapu dengan aku.Then,he likes to treat me like I am her GF.Haiyoo,haha.Buit its fun.Seriusly!Hahaha.You memang sukerr merapu meraban merepek kan?Samerr larhh kiter.Kalau sape sape yg berpeluang bace text text kitorg,purghh.sumpah namapak macam ehemm ehemm jea.Ahaha.But nahh,he still my best buddy.'Bagitao kat emak menantu dari utare na turon nogeri sembilan neyh' :P Haha.Yeahh Taufik,seperti permintaan
awak malam itu, Sayer Sayangg Awakk :DD HAHA

DAYANE



Aku raserr setiap tahon,setiap maserr,post untok minah neyh sentiase aderr -_-' Samapi aku da tao na tuless ape lagi dahh pasai dyerr.Dayane seorang yang bajet sebab itu lahh dyerr ______.Haha.Dayane jugakk seorang yang gedik sebab itu lahh dyerr _____.Haha.Dayane,ta payah larr na emo emo.Aku tao kao ta kan pernah nak emo nyer dgn Kyra yang hebat neyy kan ? Hehehe :P Hurmm,no idea more.Tapi anda dijempotlahh ramai ramai untuk melawat blog nyer,di mane aku larhh yang telah meng-edit layout nye.Even namerr blog pon,aku yang ciptakan :DD Url ; thedollcurse.blogspot.com :) i ♥ u -,-

FATIN FATIHAH



Okee,aku diarahkan untok memuji nyer dan upload pics nye byk byk.Tapi 3 cukop larr kan ? :D Dyer seorang yang : Penyayang, Chantek, Hot (semestinye), Caring, Pandai etc etc. Byk sangatt.Selalu jea minah ney ade conflict percintaan dan laen laen.Dan aku larhh tempat mendengar :)) I ♥ You Fafat ! ;))

FATIN LATIFF


Falat.Fisrt time aku kenal dyer ini tahon larhh.Aku mati mati engat dyer Utara malii,sebab cakap Utara bukan maen.Aleh aleh,Selangor ahh.Haha.Maser muler muler sembang dekat bilik dyer dengan Shasha,ya Allah,peramah na mampos.Buat macam dyer pernah jumpe aku and kenal aku.'Bolehh layann gakk minah neyy' haha,statement aku maserr tu.Dan sampai sekarang sumpah aku suker berkawan dengan dyerr.Best,sumpah best.Then selalu ahh lepak lepak.Dan dyer suke becerite tentang segale hal lelaki dgn aku.Haha jgn pikir laen ;) Falat,trimass because you have become a nice friend trough this year :DD I ♥ You also :))

NAJWA NAJIHAH


This girl is totally adorable :D Superb superb superb amazing.She is gorgeous,bautiful.Plus she also clever.A complete package to be a wonderful girlfriend.For guys out there,you better appreciate this girl very much.If not,I kill all of you.She is nice and yet like a girl in a fairytale.Haha.Idk why i'm type like that.But when I think of her,she like someone in the fairytale ;DD She is the best friend and darling of all time :)) I ♥ You Darl !

♥♥♥♥

Old Post | New Post
Bonjour De Amour
Anda di sini

Photobucket

Weyhh korang,
Terima kasih sudi datang membace. Enjoy ♥