My Tears Just Like The Rain Fallings
+Follow or Home ?
Whisk Me Away
Expresiones
Expresiones
Lepasan S P M (!)
4:05 PM | 0 Comment(s)
Bahagia nye budak budak yg daa lepas SPM kann.Just tunggu result jea.Aku buadd post ney sebab na citer pasai 2 cousin aku neyh.Yang aku boleh describe bakal berjaya suatu hari nanti.

Calon pertama.

Name ; Amani Hasnah
School ; ex-MRSM Taiping


Oke.Dyer mmg super duper pandai!Aku mmg tabek spring dkt dyer.Result sepanjang hidop sbg pelajar dkt MRSM dari F1 sampai F5,sumer 3.5 ke atas.Kalao larr otak aku superb mcm dyer.Aku paleng sayang dyer di kalangan sepupu sepupu aku haha :D Mock interview dyer hari tuu kate nye nak jd Akauntan.Bagos larh.Sekarang maseh menanti tawaran dari MARA.Tahniah Kak Amani.You the best :DD

Calon kedua.

Name ; Ahmad Zufar
School ; ex-Maktab Mahmud


Dyer dapat tajaan dari maktab pegi Syria bhai!Whoahaa sah sah larh budak pandai dekat Maktab Mahmud.Jelesss doee.Aku yg terperok celah ketiak MARA ney pon,sah sah ta dapat tajaan ape hoho.Dyer neyh tinggal sebelah rumah aku.Selalu mebingitkan keadaan rumah dengan bunyi motor dyer uhh.Tapi tape larr,at least dyer akan terbang oversea ke Syria.Tahniah tahniah ;D Bangge neyh.

Old Post | New Post
Bonjour De Amour
Anda di sini

Photobucket

Weyhh korang,
Terima kasih sudi datang membace. Enjoy ♥