My Tears Just Like The Rain Fallings
+Follow or Home ?
Whisk Me Away
Expresiones
Expresiones
20 eleven.
4:55 PM | 0 Comment(s)

hello two thousand eleven,farewell two thousand ten ! :DD


kepada sumer rakan-rakanku,dari sekolah rendah hingga larh menengah,kawan internet ku yg suatu hari nanti kiter bakal berjumpa,sanak-saudara ku dan sumer sumer larh yg mengenali diri ini yg diberi namer NUR SHAKIRA,aku nak mintak maaf kalao ader buadd salah dengan korg.atau terkasar bahase.aku twu ade certain certain org yg pyh nak maafkan org laen.tape aku ta kesahh.janji aku dah mintak maaf :) aku mintak maaf.maaf maaf dan maaf.ikhlas dari hati.

*kpd yg sukar memaafi,tidak ape.sy paham situasi anda.semoga kemaafan datang menjelma secepat mungkin :))

Old Post | New Post
Bonjour De Amour
Anda di sini

Photobucket

Weyhh korang,
Terima kasih sudi datang membace. Enjoy ♥