My Tears Just Like The Rain Fallings
+Follow or Home ?
Whisk Me Away
Expresiones
Expresiones
Slot Samarinda Kelas.
4:21 PM | 0 Comment(s)

Cerita ini sesuai dijadikan cerita teladan haiwan kanak-kanak.terdapat pelbagai moral yang boleh didapati daripada kisah menarek ini.di samping itu,kanak kanak jg akan dapat mengetahui pelbagai jenis haiwan yg wujud di dunia yg fana ini.sekian.

Pada zaman dahulu,terdapat seekor beruk yg boleh berkata-kata.Dia... sedang mencari teman yang boleh menjadi pasangannya kerana dia dahagakan kasih sayang (Syira).Dia kehilangan keluarganya sejak kecil (Fitriah).Hidupnya amat menderita sekali (Wawa).Dia menginginkan seseorang untuk disayanagi (Atikah).Jika dia berjaya mendapatkan kasih sayang tersebut,dia akan lebih bersemangat untuk hidup (Asma).Tapi dia masih tak dapat kasih sayang,kesian (Nurnie).Dia merendah diri dan segan untuk berkenalan dengan beruk-beruk betina (Azzah).Lalu berjalan-jalanlah dia di tepi tasik lalu ketemunya akan seekor tapir betina yang teramatlah cantik (Kyra).Terjegil-jegil mata beliau melihat tapir yang cantik tersebut tanpa seurat benang pada badannya (Syira).Beruk tu tergoda giler dgn tapir tu.Meleleh air liurnya (Nurnie).Jantung dia berdegup kencang ! Dia cuba beristighfar banyak-banyak.Tapi apa boleh buat (Azzah).Dia sudah ternagsang dengan kecantikan tapir betina itu (Yasmin).Dia beristighfar lagi lalu memberi salam kepada tapir itu kerana dia sudah begitu teruja akan kecantikannya (Kyra).

Beruk terus meraba-raba badan si tapir itu yang tiada langsung seurat benang (Syamil).Lalu,si tapir menyepak,menendang dan melakukan perkara yang sepatutnya kepada si beruk itu (Wawa).Si beruk kelihatan sangat puas dan kelihatan si tapir mengeluh kepenatan (Lina).Tiba-tiba,si beruk terlanggar tunggul kayu,lalu jatuh.Arghh ! (Nurnie).Pasti si babun iaitu daripada Badan Pencegah Maksiat menolong beruk tu tanpa mengetahui kejahatan yang telah dilakukannnya (Nurnie).Beruk mendekati babun dan tapir lalu berpura-pura menanyakan apa yang terjadi kerana dia seakan-akan ingin menutup kesalahan terkutuknya itu (Fafat).Bbaun dan tapir membalas kepada beruk,"Diam ahh !" (Sheb).Lalu babun berbisik kepada beruk,"Purgh!Hot bhai!Tapir neh!".Beruk menjawab,"Aku dah try,kau try la plak".Si babun terus melakukan perkara yang sepatutnye [ehem ehem].Best siot dye ! (Merry).Tapir menjerit kesakitan namun si baun tidak kesah dan berasa puas.Beruk jugak seronok dan nak join.Mereka terus melakukan threesome (Yasmin).Tapir kegeli-gelian.Rentak yang dimainkan oleh beruk dan babun sangat berkesan.Mereka 'berkekah' sakan.Beruk dan baun tercungap-cungap kepenatan (Dodo).
Tiba-tiba guruh berdentum ! Anu si babun telah dipanah petir (Falat).Si beruk ketawa terbahak-bahak selama lebih kurang 5 minit sebelum anunya juga disambar petir (Ayie).Anu diorang dah melecur.Si tapir pula tergelak-gelak kepada mereka (Ieka).Lantas,tibalah segerombolan serigala yang bertindak sbg PBSM (Kyra).Serigala mengarahkan anak-anak buahnya meletakkan mereka bertiga di ats strecther.Kemantapan body mereka bertiga membuatkan serigala tak tahan.Dia pun menyalai mereka semua dan dijadikan bermacam-macam jenis stik lalu memakannya (Fafat).

Tamat.

♥♥♥♥

Old Post | New Post
Bonjour De Amour
Anda di sini

Photobucket

Weyhh korang,
Terima kasih sudi datang membace. Enjoy ♥