My Tears Just Like The Rain Fallings
+Follow or Home ?
Whisk Me Away
Expresiones
Expresiones
cuti cuti !
3:43 PM | 0 Comment(s)
yeahh ! cuti da na dkt.td pg aku bawu habes exam mathmode and bio paper 1.agak susah la kan.tp ta bole kalah kan addmath yg sumpah sial mmh PAYAH na mampos ! sape yg ckp dye bole buat,mmg aku tabek spring ahh.fuhh.td bawu dapat tao dari cekgu yati yg 12,13,14,15,16 dis neyh,bdk PUM yg rumah dkt kene dtg mktb.jualan utk bdk2 f1 yg na dftar masok mktb neyh.temu duga ulul albab larhh.tahon dpn kan nak ulul albab dah.haha.ntah lerr.tp seriously,jujorly la kan,aku ta mao dtg mktb.huarghh.apsal larhh rumah aku dkt dgn mktb.deyhh.sgt mnyusahkan plakk.tape la,tgok la ape jd nnt.syamil si CEO tu na kate ape.

esok tnggal 2 paper last yakni PJK and science comp.goyang otak jea larhh mlm neyh.lepak lepak,sembang sembang.haha.tp aku bet,PJ mesti pyh.sbb sbijik2 ekot buku teks enn.esok ptg ade sesi pemulangan buku teks.luckily all my books are in good conditons :D i'm good ! yeahh ! ahaha.aiyoyo.nanti result sampai umah,aku redha jea larhh.huaaa ;( hmm.peratus aku na dpt result terok mmg tinggi.na kate ta usahe,aku dah usahe sehabes baek dah.ntah larhh.deyy.

tape larhh.yg penting jumaat neyh aku da na balek,HOLIDAY ! even ade mktb yg balek khames kn *muar -_- manje betoii.heh.menuntot ilmu pd hari jumaat lg bagos dari menempek di rumah.ayat na sedap hati ;p ohh,about last graduation day.yess,PRS manage to get their profits.oke la,bisnes pertame.rncgn cekgu Jo na pegi Sarawak nest year,bulan 7 kowt,insyaallah ;) well,kene usahe kuat larhh.na cari dana byk2.sgt bhrp projek mega tu menjadi.

p/s;why people keep saying that i am couple rite now ?! NO larhh !

Old Post | New Post
Bonjour De Amour
Anda di sini

Photobucket

Weyhh korang,
Terima kasih sudi datang membace. Enjoy ♥