My Tears Just Like The Rain Fallings
+Follow or Home ?
Whisk Me Away
Expresiones
Expresiones
lelaki ? (bahagian 1)
4:53 PM | 0 Comment(s)

oke.sekarang neyh aku da tade kije na buat.aku na bercakap tentang lelaki.aku tade la pro sangat tentang laki laki neyh.sebab aku ta rapat sangat dengan lelaki.mungkin disebabkan faktor aku dilaherkan dalam kalangan adek beradek perompuan.ape ape pon,aku bercakap neyh bukan na tuju dekat sape sape.tapi kalo terase,ape bole buat kan.aku just taip ape yang aku rase dan pikir.secara logik,ofcoz ;)

ade larh suatu hari tu,aku pegi larh berjalan jalan,hang out dgn keluarga.lepas tu ntah macam maner mater aku yg duer bijik neyh tertancap pader seorang jejake neyh.aku pikir dye maybe budak highschool around 16 or 17 like me.tgok gayer bapak ahh.mmg stylo habes.ruper ta payah cakap,mmg hensem ahh.dye jalan ngan member dye.member pon bole tahan.tapi tetiber jea ade satu bende malaun neyh yg memang buat standard mamat duer org neyh JATOH MENDADAK na mampos.na tawu ape ? senang jea.

R O K O K

atau bahase antarabangse nye,cigarettes.

tu larh dyerr.sayang betoi.seribu kali sayang larhh aku cakap.ape yg best nye tentang rokok aku pon heran.kalo larh duer mamat tadi ta hisap rokok,purghh.memang terbaek ahh.tapi mcm aku cakap,seribu kali sayang,rokok berada di celah celah jari mereka.hilang segala kehenseman tu.hampeh punye rokok.ta kan larh dyorg ta twu yg dalam rokok tu ade macam macam jenis bende ntah pape.aku ta senaraikan pon aku tawu sumer orang da tawu,ntah la.ape na jadikk.dekat kotak rokok da ader macam macam gamba yang kerajaan letak.ta kan tu pon ta bagi effect ag.pelik betoi.aku yang tengok ney pon ase geli.dah la hisap rokok,pastu si penghidu asap rokok yang ta tersengaje berade di situ pon bole dapat penyaket gak.mmg mnyusahkan hidop betoi.na mampos awal,pegi mampos sorang sorang larh.na ajak org laen join sekali pulak.menyusah kan !

harghh.tu larhh dyer.sedikit sebanyak yang aku bole kater.kepade perokok perokok tegar di luar sane yg ade terbacer neyh,aku tawu mmg korg ta kan rase pape.sbb da ketagih.tp bole try kan.dkt TV pon da ader iklan ubat yg bole bagi hilang ketagihan tu.hmm.ntah la.pikir sendiri la.pahaler pon byk ta kutep ag,tapi dah tempah KEMATIAN awal awal.pikir lah sendiri ape yg tbaek utk diri kter sumer dan org org sekeliling kterr.

sekian nasihat khidmat masyarakat drpd Shakira.

p/s;tiade niat kepade sape sape.aku sekadar mencurahkan idea aku shj sbg kaum Hawa :)


Old Post | New Post
Bonjour De Amour
Anda di sini

Photobucket

Weyhh korang,
Terima kasih sudi datang membace. Enjoy ♥