My Tears Just Like The Rain Fallings
+Follow or Home ?
Whisk Me Away
Expresiones
Expresiones
2nd day
6:42 PM | 0 Comment(s)
19072010

hari kedue da menjelme kembali.seawal jam 600 pg,cekgu suhada n cekgu suzana da gerak ktorg utk kembali semule ke tapak khemah.best nye tido dalam bas.aku dah la dpt tempat untok sorg2 aku jea :p ahaha.tape la.bngun la dengan ngantok2 nye.semayang suboh dekat dewan terbukak blkg aspuri.shejuk gilerr pg tu !

gerak2 pegi tapak laki.cekgu dapat beriter kate jpgi tgh hari ktorg dapat site baru.sbb tapak lame mmg lunyai gler.aku rase mktb aku dpt tmpat paleng terok.ta adel betoii -.-

hari kedue,ade event;
-merentas halangan
-memasak
-malam kebudayaan


tu jea larh.event aku ta muler agi.sbb aku kawad jea pd esok hari nyer.hari kedue,balek tapak lame.baru nmpk segale gale nye.subhanallah.terok giler.tp tape larh.cuci2 ape yg patot.ptg tu baru gotong royong angkat khemah letak kat site baru.site baru dekat gler dgn tapak laki.cume terlindong dengan kanvas jea.hha.terokk glerr kn.tp best.mrsm jeli memekak jea kijer.ntah ape dyorg merapu pon ta tau la.'khemah terbang' da jd acare pd ptg tu.

akher nye kije mmsg khemah siap.malam tu mktb aku ade ptdgn utk kebudayaan.tema 1malaysia,cam borink jea.tp tarian hindustan paleng layaan ! mlm tu ta hujan n ktorg tido dengan 'jaya' nye dlm khemah dkt site baru.sekali lagi,mrsm jeli memekak ! dgn dikir barat ntah pape.

Labels:


Old Post | New Post
Bonjour De Amour
Anda di sini

Photobucket

Weyhh korang,
Terima kasih sudi datang membace. Enjoy ♥