My Tears Just Like The Rain Fallings
+Follow or Home ?
Whisk Me Away
Expresiones
Expresiones
kepulangan yang dinanti-nanti
5:36 PM | 0 Comment(s)
wahaha.setiap malam sebelom lelap jea,mesti aku ase macam ade sumtg tnga memanggil-manggil aku."SHAKIRA,MARILAH PULANG.PULANG KE MAKTAB.WAN AIDA MENANTI TU.UWWW".hah.tu la dyerr.makk ! ta mao balekk maktab agi.hw aku ta siap ag.dengan folio PUM ntah ke mane.mati aku ! huaa huaa ! :'(

sekarang kat umah aku,da aderr anak kucing baru.mungkin diiktiraf sebagai pengganti puteh :( hmm.tu la.kene bele dye,tunggu dye besa betol betol.adoi.da tau hw ta siap ag,bole ag lepak lepak depan intenet.ntah la.aku mcm da blank dan blur.hmm.dont know la.sekarang sume orang tnga kecoh-kecoh pasal result sem1 kan.hmm.pape la -.-'

na pegi carrefour.belei barang barang.ta naa baelkk :( *screaming screaming ! *yelling yelling ! sume ade la.serabot bhai ! dengan akan berlaku nye keJARANGan bertexting selepas neyh.aku akan merindui dyer.

hey you all.take care doe ! :((

dah dah.

Old Post | New Post
Bonjour De Amour
Anda di sini

Photobucket

Weyhh korang,
Terima kasih sudi datang membace. Enjoy ♥